Доставка та оплата

Безкоштовна доставка

доставку всіх замовлень по Києву та Україні ми довіряємо курьєрським компаніям Нова Пошта та Укрпошта.

Доставка по Києву

Нова Пошта: Наша кур'єрська служба доставляє безкоштовно товар до відділення Нової Пошти в Києві, далі ваше замовлення транспортується за допомогою компанії Нова Пошта. Також всі комісії щодо повернення грошових коштів за замовлення ми беремо на себе.

Самовивіз в Києві: У наших клієнтів є можливість скористатися опцією самовивозу товара в місті Києві. Для користування даною послугою вам необхідно замовити парасольку заздалегідь і уточнити, коли можна буде забрати товар у менеджера нашого магазину.

Доставка по Україні

Відправлення здійснюється на наступний робочий день після підтвердження замовлення менеджером магазину. Ми обслуговуємо всю теріторію України на якій працюють наші партнери по доставці. Нажаль в ті райони Луганської та Донецької області, де вони не здійснюють перевезення, поки що змоги виконати ваше замовлення немає. 

В межах Київської області доставка здійснюється до відділення Нової Пошти на умовах доставки по Україні.

Нова Пошта:

  • накладений платіж. Товар доставляється до відділення Нової Пошти в вашому місті, де ви маєте можливість перевірити цілісність товару перед оплатою. Додатково оплачуються послуги Нової Пошти щодо повернення грошових коштів (мінімум 20 грн + 2% від суми замовлення). Зверніть увагу дана послуга доступна тільки для замовлень до 3000 грн.
  • передплата. В цьому випадку всі витрати на доставку оплачуємо ми. Вам потрібно лише прийти на відділення Нової Пошти в вашому місті і забрати товар.

Більше детально з усіма умовами доставки ви можете ознайомитись на сайті компанії Нова Пошта.

Укрпошта: Безкоштовна доставка (комісію за повернення коштів ми також беремо на себе) до найближчого відділення Укрпошти в вашому місті, оплата здійснюється при отриманні замовлення, термін доставки 3-5 робочих дні. При оформленні обов'язково вказується ваш індекс. Так як і у випадку з Новою Поштою накладений платіж доступний тільки для замовлень до 3000 грн.

Більше детально з усіма умовами доставки ви можете ознайомитись на сайті компанії Укрпошта.

Незалежно від перевізника, послугами якого ви вирішили скористатися, при отриманні замовлення у його відділенні, вам потрібно мати при собі паспорт (або інший документ, що засвідчує особу) та номер накладної. Останній повідомлять вам менеджери після відправлення товару.

Обов'язково

Не забувайте перевіряти товар при отриманні ще у відділені курьєрської компанії на цілісність, працездатність парасольки, відповідність товару до замовлення та відсутність пошкоджень, як на товарі так і на пакунку в цілому. Ми страхуєм товар на повну вартість незалежно від методу оплати. При невиконанні даної умови, повернення такої парасольки стає не можливим та претензії про пошкодження товару будуть розглядатися тільки як можливість гарантійного сервісу. .

Оплата

Готівковий спосіб розрахунку: Оплата готівкою здійснюється в національній валюті (українська гривня). Даний метод оплати можливий при отриманні замовлення у відділеннях Нової Почти (Укрпошти) або на точці самовивозу

Безготівковий спосіб розрахунку: Після оформлення замовлення, менеджер магазину відправляє вам рахунок-фактуру, за допомогою, якої ви зможете оплатити товар в касі банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. Замовлення сумою більше 3000 грн. а також товари під замовлення доставляються тільки по повній передплаті. Оплата товарів банківською картою (Visa або MasterCard) можлива через систему LiqPay. Після оформлення замовлення ви отримуєте по електронній пошті рахунок для оплати.

Основні положення для замовлення

  • Ви можете, але не зобов'язані, зареєструватися у нашому інтернет-магазині для розміщення замовлення. Відкривши обліковий запис користувача в інтернет-магазині парасольок, ви зможете переглянути свою історію замовлень і завжди будете мати першочергове право на отримання знижок та цікавих пропозицій.
  • Кожне замовлення вважається обов'язковим для опрацювання. Замовлення можна зробити через інтернет, телефон, Viber або електронну пошту.
  • При замовленні парасольки за допомогою телефону наш співробітник залюбки відповість на всі Ваші запитання. Але, для уникнення будь-яких помилок просимо Вас тримати товар для замовлення перед очима або заздалегідь підготувати необхідні дані: код товару, назву, бренд або характеристики.
  • Залишаємо за собою право скасувати замовлення, особливо через відсутність товару в наявності. Це не буває дуже часто, і ми завжди намагаємося знайти найбільш відповідний альтернативний варіант індивідуального рішення заміни позиціїї у замовленні.
  • Усі ціни вказані в інтернет-магазині остаточні з доставкою. Ціна товару у Вашому замовленні залишається сталою незалежно від зміни ціни в самому інтернет-магазині.
  • Ми завжди притримуємось нашої системи знижок, яку ви можете переглянути у розділах «Акції» та «Спеціальні пропозиції». Також маємо чудову “Систему накопичення” для постійних покупців. Але наш менеджер не має можливості надати вам персональну знижку на перше замовлення.
  • Ми цінуємо Вашу довіру, і ми дотримуємося Закону України «Про захист персональних даних» , за яким обробляються всі дані в замовленнях. Усі персональні дані, які ми отримали або які нам будуть надані, використовуються виключно для внутрішніх цілей і не будуть передані стороннім особам. Єдиним винятком є кур’єрські служби, при співпраці з якими, надані дані їм ми обмежуємо абсолютним мінімумом, необхідним для забезпечення безперешкодного обслуговування.
  • Якщо ви прагнете отримувати акційні пропозиції та спеціальні знижки, схваліть такі дії самостійно в своєму обліковому записі. Нам не подобається спам, тому чому ми повинні спамувати інших?

Порядок замовлення та доставки

  • Кожне замовлення підтверджується електронним листом, який буде надіслано під час розміщення вами замовлення. У випадку его відсутності, зв’яжіться з магазином у будь-який зручний для Вас спосіб. Можливо ви просто не підтвердили замовлення у корзині покупок, тоді ми не зможемо його опрацювати.
  • Після отримання Вашого замовлення наш співробітник протягом 15 хвилин відповість вам у Viber. Тільки після години очікування відповіді від покупця, менеджер зателефонує на телефон вказаний у замовленні. Також кращий метод зв’язку для вас можна завжди обрати під час оформлення замовлення.
  • Усі замовлення, як правило, відправляються на наступний робочий день, але не довше, ніж через три робочі дні. Терміни доставки залежать від конкретного товару і можуть змінюватися від 1 до 3 робочих днів. Якщо товар тільки очікується для надходження в асортимент магазину, доставка може зайняти трохи більше часу. Ми розуміємо, як важливо для Вас отримати товар належної якості вчасно і робимо все від нас залежне, щоб максимально скоротити терміни його транспортування.
  • Ви завжди маєте право відмінити замовлення до початку его доставки. Ми розуміємо, що в умовах сучасного життя, у наших клієнтів можуть виникнути різні обставини. Також залишаємо за собою право для покупців, які двічі не відвідали офіс служби перевізника, відправляти наступні замовлення тільки з передплатою.
  • Всі дані для формування відправлення ми беремо з отриманого замовлення. Будь-ласка, перевіряйте у корзині усі важливі дані перед розміщенням замовлення. Ви повинні розуміти, що при некоректному номері телефону, співробітник магазину просто не зможе зателефонувати для підтвердження замовлення.
  • Коли парасольку було відправлено компанією перевізником, ви отримаєте Viber/SMS повідомлення з номером декларації для можливості трекінгу шляху свого замовлення. Якщо така SMS все ж таки не надійшла, зв'яжіться з нами із зазначенням вашого замовлення, і ми з радістю надамо вам номер відправлення.
  • Ми відправляємо вам тільки якісний товар, попередньо перевіривши його працездатність, зовнішній вигляд, відсутність пошкоджень і комплектацію в офісі нашого магазину. Тому при отриманні товару обов'язково перевіряйте його на предмет пошкоджень або слідів несанкціонованого відкриття. Якщо ви виявили, що посилка розкрита, товар пошкоджений або у товару неповна комплектація, вам потрібно негайно оформити акт-претензію та сфотографувати товар, відмовитися від його прийому і відразу зв'язатися з менеджером нашого магазину.

Повернення та гарантія

Якщо має місце неприємна прикрість з несправністю товару або якщо ви відчуваєте незадоволеність своєю покупкою, будь ласка, зв'яжіться з магазином. Бажано електронною поштою на umbrellasua@gmail.com та обов'язково повідомте нам про повернення до відправки товару назад у наш офіс, іноді ми зможемо вирішити проблему дистанційно.

  • Клієнт зобов'язаний перевірити товар під час його отримання на предмет пошкоджень або слідів несанкціонованого відкриття. Якщо ви виявили, що посилка розкрита, товар пошкоджений або у товара неповна комплектація, вам потрібно негайно оформити акт-претензію та сфотографувати товар, відмовитися від його прийому і відразу зв'язатися з менеджером нашого магазину.
  • Усі парасольки в нашому магазині мають свій гарантійний термін. Він регулюється згідно умов надання гарантії на конкретний бренд та зазначений на сторінці кожного товару. Зверніть увагу, гарантійний термін починає діяти з моменту отримання товару від компанії перевізника.
  • Ми розуміємо, що деякі парасольки стають улюбленими на багато років і термін гарантії вже може закінчиться. Обов’язково телефонуйте - зробимо все можливе для реанімації вашого дорогого «супутника».
  • Гарантія не поширюється на механічні дефекти отримані під час експлуатації (дірки або порізи на куполі, подряпини на ручці тощо ), а також несправність крайньої спиці в моделях з механізмом повний автомат. Не забудьте ознайомитись із наведеними правилами експлуатації та більше отримати інформації у розділі  «Гарантія».
  • Всі повернуті товари до магазину (незалежно від того, це просто повернення чи гарантія товару) повинні бути у повному складі: парасолька з чохлом, роздрукований чек та заява на повернення або ремонт. Для отримання заяви просимо звернутися до співробітника магазину або самостійно заповнити її тут.
  • Якщо ви плануєте купити дитячу парасольку, ви повинні пересвідчитись, що дитина самотужки зможе впоратися з механізмом відкриття парасольки.
  • Ми не беремо на себе відповідальності за шкоду, заподіяну внаслідок неправильної експлуатації або неправомірного використання продуктів придбаних в нашому магазині.

Умови

Повний порядок і умови можна знайти на сторінці «Умови використання». Нашою метою є не використання умов як виправдання нашому обслуговуванню, а скоріше можливість завжди розглянути ситуацію на користь клієнта.